Business x Human x Artificial = Intelligence3

3 ingredience úspěšného využití Big Data

Konference pro všechny, kteří chtějí pomocí dat a umělé inteligence zefektivnit řízení a provoz, marketing a prodej ve své firmě.

21. 3. 2018 - Národní technická knihovna, Praha


Hot newsDěkujeme Vám za účast na konferenci Primetime for…Big Data 2018 a těšíme se na další společná setkání!

Prezentace řečníků
Připomeňte si klíčové myšlenky řečníků v jejich prezentacích.
Fotky
Prohlédněte si, kdo se konference zúčastnil a jaká panovala atmosféra.
Klíčové myšlenky z Big Data 2018

JAK BUDOUCNOST TELEVIZE VIDÍ JEJÍ DIVÁCI A ZADAVATELÉ REKLAMY?

11.10.2018

Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam jak pro diváky, tak pro zadavatele reklamy. Odborníci z Česka i...

Zobrazit článek

Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

21.9.2018

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout...

Zobrazit článek

Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

10.9.2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o...

Zobrazit článek

Atmosféra konferencí Big Data

#bigdatacz

Partneři 2018


Další partneři

Konferenci přináší

Máte zájem spojit svou značku s konferencí Primetime for … Big Data?