Aktuálně

Primetime for … Internet Jungle 2017

V den voleb do poslanecké sněmovny, 20. 10., se v Národní technické knihovně konal třetí ročník konference Primetime for … Internet Jungle, které se zúčastnilo přes 150, převážně, brand a marketing manažerů z českých i zahraničních firem. Konference byla složena ze tří bloků, které se postupně věnovaly otázkám jak plánovat média v digitální době, jak integrovat automatizaci v zákaznické komunikaci, jak pracovat se segmentací v marketingových kampaních, nebo jak budovat komunitu kolem sociálních sítí.


Moderní značka je jednoznačná, soudržná a férová - plní to, co slíbila

Tématem třetího ročníku odborné konference Brand Management byl apel k pozvednutí významu značky jako integrální součásti vedení firmy a její strategie, promítnuté do produktů, služeb, lidí, prostředí i komunikace. Mezi čtrnácti řečníky konference vynikla Rita Clifton, nositelka Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy. V unikátní diskusi „grilovala“ zástupce tří prestižních značek, které řídí svůj globální marketing z České republiky. Employer branding, budování značky úspěšného zaměstnavatele, zajímavě představil Pavel Stratil, generální ředitel řetězce Lidl. Více než 400 účastníku letošního Brand Managementu se ve zcela zaplněném pražském Slovanském domě velmi aktivně zapojovalo do panelových diskusí soustředěných především na to, jak pozvednout úroveň značek tak, aby nesly atributy jednoznačnosti, soudržnosti a vůdcovství.


Brand Management 2017: Setkání těch, kteří stojí pevně na značkách

Brand Management 2017, který se uskuteční 20. září ve Slovanském domě v centru Prahy, právě zveřejnil úplný program.Kromě Rity Clifton, nositelky Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy, kterou Financial Times označily za brand guru, zde vystoupí i další přední marketingové osobnosti. Novinkou bude unikátní formát diskuse, v jejímž rámci bude Rita grilovat tři úspěšné značky v různých stádiích vývoje, které řídí svůj globální marketing právě z České republiky (Baťa, Ugo a Notino).


Rita Clifton na Brand Management 2017

Brand Management Vám letos přinese nejen vystoupení osobnosti světového marketingu, jíž je Rita Clifton, ale i atraktivní formát diskusního panelu.


Jak zkrotit internetovou džungli pro byznys?

Říjnová konference Primetime for ... Internet Jungle (25/10) provede spletitou divočinou online kanálů.


Zpátky na značky!

Konference Brand Management 2017 se bude zabývat tím, jak posílit značky


Neprodávejte data, ale problémy, které řeší

V pořadí již třetí ročník konference Primetime for ... Big Data, který se tradičně konal v prostorách Národní technické knihovny v Praze, navštívilo více jak 150 účastníků ze sféry marketingu, obchodu i vedení firem.


Videostory: Novinky z mobilního marketingu

Čtyři osobnosti, čtyři příběhy z mobilního světa Publics One, Mastercard, Česká spořitelna a Footshop.cz


Vše co je dnes online, je i mobile.

Čtvrtý ročník konference Mobile Marketing v Národní technické knihovně představil aktuální trendy v životě mobilních zákazníků, vývoj trhu s mobilní reklamou i konkrétní příklady kombinace mobilních řešení s dalšími online i offline komunikačními kanály pro reklamu, prodej i péči.


Mobile is the new online!

Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L'Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu.


Jak vytěžit potenciál PR pro rozvoj byznysu

V pořadí osmý ročník odborné konference Public Relations Summit 2016 se konal 20. října v Žofínském Paláci. Téma konference přilákalo necelé dvě stovky účastníků, mezi nimiž nechyběli zástupci z řad PR manažerů, tiskových mluvčích, manažerů komunikace, zástupců agentur i státní správy.


Blue Events představují portfolio pro rok 2017

Prolistujte si portfoliem konferencí, které pro vás v následujícím roce připravujeme a zaneste si termíny svých favoritů do diáře.


Být jednoduchý není jednoduché, ale umožní to vytvořit neodolatelnou značku

Praha 23. 9. 2016. Téma letošního ročníku odborné konference Jak vytvořit neodolatelnou značku zaujalo brand managery a odborníky na řízení a rozvoj značek natolik, že sál pražského Slovanského domu byl zcela zaplněn a organizátoři z Blue Events museli několik dní před akcí zastavit registraci. Neodolatelné značky, jejich růst a umírání, příběhy úspěšných i těch, které vstaly z popela, si zaujatě vyslechly téměř čtyři stovky marketérů. Hlavní řečník konference Ken Segall představil magickou koncepci jednoduchosti inspirovanou především jeho dvanáctiletou spoluprací se Stevem Jobsem, ale též 40 leadery z celého světa.


Brand Management 2016 představí kromě atraktivního programu i konferenční mobilní aplikaci.

Jedním z témat, jimiž se bude 21. 9. 2016 ve Slovanském domě zabývat letošní Brand Management, je jak pečovat o zákazníky v nové všudypřítomné a propojené digitální době. A protože i organizátoři nechtějí v péči o účastníky akce zůstat pozadu, připravili pro ně konferenční mobilní aplikaci, která jim poskytne nejen užitečné informace, ale usnadní i kontakt s řečníky a dalšími účastníky.


Program konference Brand Management 2016 zveřejněn

Vyvážené zastoupení odvětví i firem v různých fázích vývoje avizuje velmi zajímavou diskusi o řízení značek.


Myslete jednoduše! Bestseller Kena Segalla vychází i v češtině

Praha 20. 7. 2016; Ken Segall před několika týdny vydal svoji novou knihu „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“. Ta se koncem září objeví i v českém překladu a dne 21. 9. 2016 autor osobně představí její klíčové myšlenky na konferenci Brand Management 2016.


Bez strategie k efektivním řešením na internetu cesta nevede

Praha, 1. 6. 2016 – Druhý díl ze série Primetime for… věnovaný internetové džungli přilákal do Národní technické knihovny na 190 zástupců firem, se širokým zastoupením marketingových manažerů. Odborníci ve čtyřech programových blocích pokryli to nejzajímavější z oblasti strategie, sociálních sítí, výkonnostní reklamy i tvorby a distribuce obsahu. Napříč prezentacemi zaznívala potřeba propojovat onlinové aktivity s celofiremní strategií a vyhodnocovat přínos pro byznys.


Konference Brand Management 2016 poradí, jak vytvořit neodolatelnou značku

Brand Management 2016 se zaměří na to, jak vytvořit neodolatelnou značku. A již dopředu avizuje základní recept: Jednoduše. Dokázal to Steve Jobs, proč by to neměli dokázat brand manažeři a další zainteresovaní marketingoví profesionálové na českém a slovenském trhu? Po loňském úspěchu Jima Stengela organizátoři z Blue Events přináší další hvězdu světového marketingu, Kena Segalla, který se úzce podílel na fenomenálním úspěchu Apple i dalších velkých značek. Právě letos o tom napsal svoji novou knihu Think Simple. Spolu s ním v nabitém programu vystoupí také řada našich tvůrců značek – majitelů firem, marketingových ředitelů a samozřejmě i brand manažerů.


Jak se zorientovat v džungli internetového marketingu

Efektivním řešením, která firmě vydělají peníze pomocí internetu, se bude věnovat další díl série Primetime for … Internet Jungle. Konference, jež je integrální součástí portfolia společnosti Blue Events, představí marketingovým ředitelům a manažerům novinky internetové džungle. Srozumitelně a s důrazem na přínos jednotlivých nástrojů pro marketingovou strategii.16 prezentací aneb strategie, sociální sítě, výkonnostní reklama i obsah pro marketingové decision makery


Jak chytře využít data k velkému byznysu

V pořadí druhá konference s názvem Primetime for… Big Data proběhla 24. února 2016 v pražské Národní technické knihovně s hojnou návštěvností více jak dvou set účastníků. Ti si mohli poslechnout studie a názory řady odborníků ve vyváženém programu, ve kterém vystoupili jak zástupci IT, kteří velká data zpracovávají, tak nejvýše postavení finanční pracovníci a zástupci vedení, kteří rozhodují o strategii a rozpočtu.


Jak díky mobilnímu marketingu vydělat

Praha 27. 11. 2015 Třetí ročník odborné konference Mobile Marketing 2015 v Národní technické knihovně v Praze nabídl sto padesáti účastníkům aktuální témata o mobilním životě českých spotřebitelů, měnícím se zákaznickém chování, nových výzvách pro marketéry a strategiích lídrů trhu. Mapoval nové trendy z pohledu zákazníků i dodavatelů. Přinesl také příklady realizovaných kampaní a řešení, které firmám pomohly posunout se v byznysu kupředu.


Jak posílit roli PR ve firmě: odvahu, pokoru a klid

Již po sedmé se letos setkali odborníci a příznivci public relations na prestižní oborové konferenci PR Summit. Zastřešující téma Jak posílit roli PR ve firmě bylo detailně popsáno, prodiskutováno a zhodnoceno v šesti blocích zaměřených na vztah PR k top managementu, tři dimenze médií, strategii komunikace, integraci nových a tradičních médií nebo PR a komunikaci ve státní správě. Součástí konference byla i sedmá přímá volba Osobnosti roku, kterou se stala Lucie Bittalová, nominovaná především za projekt Měsíc Raka. V průběhu Summitu jeho účastníci rozhodli o vítězi kultovní prezentační soutěže RICPIC „Co udělat proto, abychom babičce nemuseli vysvětlovat, co je to public relations? Zvítězila Pavlína Louženská ze Zoot. Do pražského pláce Žofín, kde se konference konala, přišly necelé tři stovky účastníků. Summit tradičně připravila společnost Blue Events ve spolupráci s Asociací Public Relations Agentur.


Úspěšná značka = ambiciózní cíle + pochopení zákazníků + být vždy po ruce... a spousta energie!

Blue Events, vedoucí společnost na trhu v oblasti marketingových konferencí, se letos rozhodly rozšířit své portfolio o nový projekt: Brand Management.


Premiérový ročník konference Brand Management přiváží světovou jedničku v oblasti budování a řízení značek

Premiéra konference Brand Management, konaná 23. září 2015 ve Slovanském domě v Praze, přivítá Jima Stengela.


Jak vrátit do marketingu radost? Myslete jinak a nebojte se zapojit ostatní

16. ročník konference Marketing Management byl zasvěcen otázce, jak vrátit do marketingové branže radost.