Konferenci moderuje Daniel Stach, Česká televize

  • 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 10:30
    A: Rozhodování 4.0

    … aneb jak nám využití dat a umělé inteligence pomáhá přeměnit pomalé analytické myšlení na rychlé

    AI a budoucnost profesí

    Michal Pěchouček, AI Professor and R&D Executive, ČVUT

    Zneužitá AI, aneb Umělá inteligence jako humanitní obor?

    Josef Holý, Associate Director, Global Software Engineering, MSD

    Smart data v Big politice – jak je to s výzkumy stranických preferencí?

    Jiří Boudal, Managing Director, Sociologist, Behavio Labs

    Big Data z pohledu Telco operátora

    Filip Marek, Data scientist, T-Mobile Czech

    Richard Novák, VP ICT Services, T-Mobile Czech

  • 10:30 – 11:00
    Výměna názorů u kávy/čaje a občerstvení

  • 11:00 – 13:15
    B: Marketing 4.0

    … aneb jak najít a lépe pochopit svého zákazníka a nabídnout mu to, co opravdu chce

    Personalizace nabídky

    Ondřej Žák, Associate Partner, EY

    Co řídí udržitelný růst značky? Identifikace strategických příležitostí prostřednictvím integrace dat

    Charlotte König, Insights Director, Brand and Customer Experience, GfK

    Praktické příklady využití Big Dat a datové analytiky v B2B marketingu a obchodu

    Zdeněk Demeter, Big Data & Analytics Business Manager, Bisnode

    Jak dobře zaměstnat data, která jsou již plnoletá

    Lukáš Ohanka, CRM & Loyalty manager, BAŤA

    Predikce kompletního nákupního košíku

    Ondřej Vaněk, Co-founder, Blindspot Solutions, člen Adastra Group

    Identifikace přesné cílovky s využitím malých velkých dat a umělé “inteligence” – případová studie Kärcher

    Jan Janča, R&D Director, Colpirio

  • 13:15 – 14:15
    Pracovní oběd a Networking

  • 14:15 – 15:45
    C: Firma 4.0

    … aneb data a artificial intelligence jako strategický nástroj firem v oblasti financí, logistiky, provozu a dalších oblastí firemních procesů

    Datová zralost firmy jako klíčový faktor úspěšného využití BI a AI

    Tomáš Holub, projektový manager, Adler Czech

    Radovan Jirka, datový detektiv, bizztreat

    Přeměna regulačních požadavků na hodnotu = příklady, jak z rostoucích požadavků regulátora a tedy nákladu dělat hodnotu pro klienty a výnos pro banku

    Pavel Vaněček, Data Science Designer, Česká spořitelna

    Jak zkrotit Big Data pomocí Speech Analytics

    Richard Salač, Senior Architekt, Datera

    Intelligent Video Analytics & Artificial Intelligence v praxi

    Milan Chuong Le, Head of AI Development, Quantasoft

  • 15:45
    Závěr konference a afterparty