Konferenci moderuje Daniel Stach, Česká televize

  • 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 10:30
    A: Rozhodování 4.0

    … aneb jak nám využití dat a umělé inteligence pomáhá přeměnit pomalé analytické myšlení na rychlé

    AI a budoucnost profesí

    Michal Pěchouček, AI Professor and R&D Executive, ČVUT

    Zneužitá AI, aneb Umělá inteligence jako humanitní obor?

    Josef Holý, Associate Director, Global Software Engineering, MSD

    Smart data v Big politice – jak je to s výzkumy stranických preferencí?

    Jiří Boudal, Managing Director, Sociologist, Behavio Labs

    Big Data z pohledu Telco operátora

    Filip Marek, Data scientist, T-Mobile Czech

    Richard Novák, VP ICT Services, T-Mobile Czech

  • 10:30 – 11:00
    Výměna názorů u kávy/čaje a občerstvení

  • 11:00 – 13:15
    B: Marketing 4.0

    … aneb jak najít a lépe pochopit svého zákazníka a nabídnout mu to, co opravdu chce

    Personalizace nabídky

    Ondřej Žák, Associate Partner, Advisory / Performance improvement, EY

    Co řídí udržitelný růst značky? Identifikace strategických příležitostí prostřednictvím integrace dat

    Charlotte König, Insights Director, Brand and Customer Experience, GfK

    Praktické příklady využití Big Dat a datové analytiky v B2B marketingu a obchodu

    Zdeněk Demeter, Big Data & Analytics Business Manager, Bisnode

    Jak dobře zaměstnat data, která jsou již plnoletá

    Lukáš Ohanka, CRM & Loyalty manager, BAŤA

    Predikce kompletního nákupního košíku

    Ondřej Vaněk, Co-founder, Blindspot Solutions, člen Adastra Group

    Identifikace přesné cílovky s využitím malých velkých dat a umělé “inteligence” – případová studie Kärcher

    Jan Janča, R&D Director, Colpirio

  • 13:15 – 14:15
    Pracovní oběd a Networking

  • 14:15 – 15:45
    C: Firma 4.0

    … aneb data a artificial intelligence jako strategický nástroj firem v oblasti financí, logistiky, provozu a dalších oblastí firemních procesů

    Datová zralost firmy jako klíčový faktor úspěšného využití BI a AI

    Tomáš Holub, projektový manager, Adler Czech

    Radovan Jirka, datový detektiv, bizztreat

    Přeměna regulačních požadavků na hodnotu = příklady, jak z rostoucích požadavků regulátora a tedy nákladu dělat hodnotu pro klienty a výnos pro banku

    Pavel Vaněček, Data Science Designer, Česká spořitelna

    Jak zkrotit Big Data pomocí Speech Analytics

    Richard Salač, Senior Architekt, Datera

    Intelligent Video Analytics & Artificial Intelligence v praxi

    Milan Chuong Le, Head of AI Development, Quantasoft

  • 15:45
    Závěr konference a afterparty