Aktuálně

Big Data 2020 s řadou inovací: nová lokalita, zahraniční klíčový řečník

Konference Primetime for…Big Data 2019 se setkala s velkým zájmem a byla zcela vyprodána. Organizátoři z Blue Events proto přesunují ročník 2020 do ještě větších prostor. Pozvali také renomovaného klíčového řečníka, kterým bude Prof. Viktor Mayer-Schönberger, spoluautor zatím jediné knihy o problematice velkých dat, přeložené do češtiny. Konference se uskuteční 25. 3. 2020 v pražském Clarion Congress Hotelu.


Konference CIO Agenda 2019 ukázala, jak může IT pomoci byznysu

Úspěšný IT ředitel by měl mnohem méně řešit provozní problémy, naopak více času věnovat podpoře byznysu, a postupně se stát lídrem digitální transformace. To je jeden ze závěrů CIO Agendy 2019, pravidelného výroční setkání IT manažerů a šéfů firem. Na konferenci vystoupila 30. října řada nezávislých odborníků stejně jako zástupci lídrů na trhu IT služeb.


Portfolio Blue Events pro rok 2020: nové projekty i pravidelná oborová setkání

Konference se zaměří na nejrůznější obory jako je marketing, sales, finance, PR, HR, IT či odvětví maloobchodu.


Portfolio Blue Events pro rok 2020: nové projekty i pravidelná oborová setkání

Konference se zaměří na nejrůznější obory jako je marketing, sales, finance, PR, HR, IT či odvětví maloobchodu.


Úspěch firmy vede přes big data, ale začít musí u změny myšlení

Hromadit a ukládat všechno, co se dá, nebo čistit a aktivně přetavit v potřebné algoritmy? Spoléhat na transakce a CRM s lepšími funkcemi, nebo vykročit za hranice firmy, hledat ve veřejném prostoru a propojovat do nových kontextů? Řeč je o datech. Minulý týden se jim věnovala konference Primetime for… Big Data z produkce Blue Events, která přilákala do Národní technické knihovny v Praze více než 250 účastníků.


CIO Agenda 2019: Co musí udělat šéfové IT, aby jejich hra neskončila

Jak zvládnout nástrahy digitalizace? Tomu se bude 30. 10. 2019 věnovat konference CIO Agenda. Pravidelné výroční setkání manažerů zodpovědných za rozvoj a bezkolizní provoz informačních systémů firem a institucí se koná v pražském KC City. Pořadatelé z Blue Events právě zveřejnili detailní program plný vystoupení klíčových osobností české IT scény.


Konference Brand Management 2019 představí marketing jako klíč k růstu

Společnost Blue Events právě zveřejnila program letošního největšího setkání seniorních marketérů Brand Management 2019. Netrpělivě očekávaná konference se koná 2. 10. v prostorách Cubex Centrum Praha. Akce každoročně nastoluje klíčové téma pro marketéry, ředitele a majitele firem na našem trhu. Do 21. srpna je k dispozici výhodná registrace za cenu Early Birds.


Blue Events dokazují, že Big Data už dávno nejsou jen Big Buzzword

25. 9. 2019 se v Národní technické knihovně v areálu ČVUT v Praze 6 již popáté koná výroční konference Primetime for…Big Data 2019. Dosavadních ročníků se zúčastnila celkem téměř tisícovka manažerů a expertů ze všech odvětví, od retailu po zdravotnictví, reprezentujících různé pozice, od marketing managementu až po řízení financí a provozu.


Co vám vzkazuje Les Binet

Informační přínos i celková organizaci letošního Communication Summit 2019 hodnotili účastníci jako ještě lepší, než v loňském roce. Nejlepší z řečníků byl přitom jednoznačně Les Binet.


Jak přetavit Big Data na úspěch?

Big Data už dávno nejsou jen Big Buzzword…. 25. 9. 2019 se proto v Národní technické knihovně v Praze 6 sejdeme již popáté na výroční konferenci Primetime for…Big Data 2019.


Hledáte dokonalého obchodníka? Hledejte tým!

Koncem května se v prostorách České národní banky uskutečnila konference Sales Management 2019, vůbec první setkání, více než 140 obchodních ředitelů, šéfů prodeje a Key Account manažerů z řad špičkových firem na českém trhu. Hlavním tématem byla otázka dobře fungujících obchodních týmů.


Konference Brand Management 2019 zveřejnila téma

Letos je u českých marketérů více než kdy dříve patrný zájem o efektivitu. Vychází jim přitom vstříc i konference Brand Management 2019, která proběhne 2. října v Cubex Centru Praha.


Koho potkáte na Communication Summitu?

Už tři sta účastníků z top firem se registrovalo na Communication Summit 2019. Koná se bezmála za tři týdny, přesněji 29. května, v prostoru DOX+.


Květen v Blue Events: jedeme na plné obrátky!

Startujeme nový projekt – výroční setkání šéfů prodeje z různých odvětví pod značkou Sales Management 2019 (22. 5. 2019, detaily viz www.sales-forum.cz ). Současně jsme ve vrcholné fázi příprav Communication Summitu 2019 (29. 5. 2019; www.communicationsummit.cz). Letos je toto vrcholové setkání manažerů marketingu a komunikace věnováno velké inventuře toho, co (ne)funguje.


Květen v Blue Events: jedeme na plné obrátky!

Startujeme nový projekt – výroční setkání šéfů prodeje z různých odvětví pod značkou Sales Management 2019 (22. 5. 2019, detaily viz www.sales-forum.cz ). Současně jsme ve vrcholné fázi příprav Communication Summitu 2019 (29. 5. 2019; www.communicationsummit.cz). Letos je toto vrcholové setkání manažerů marketingu a komunikace věnováno velké inventuře toho, co (ne)funguje.


Technologie, nákup a komunikace. To jsou největší výzvy současnosti pro finanční ředitele, shodli se účastníci CFO Congressu 2019

Více než dvě stě finančních ředitelů se minulý týden sešlo již po osmé na konferenci CFO Congress 2019, kterou pořádala společnost Blue Events s podporou řady partnerů a s odborným garantem společností Deloitte. V prostorách České národní banky se mluvilo zejména o výzvách, které pro šéfy finančních oddělení napříč podnikatelskými sektory představuje umělá inteligence, aktuální nedostatek kvalitních zaměstnanců nebo třeba Brexit.


S velkou inventurou vám pomůže Les Binet osobně!

Lidé nejen z marketingu zřídka mluví o tom, co nefunguje. Spíše se rádi chlubí úspěchy…přitom z chyb se toho můžeme tolik naučit!


Sales Management 2019: Nové vrcholové setkání pro šéfy prodeje

Prodej je jednou z hlavních činností každé firmy a obchodní ředitel je významný člen top managementu. Je proto logické, že Blue Events zařazují do portfolia svých vrcholových setkání pro manažery s vizitkou obsahující písmeno „C“ (CEO, CFO, CIO, CMO, CPO…) nový projekt – konferenci Sales Management 2019, která se uskuteční v České národní bance 22. 5. 2019.


Communication Summit zveřejnil program

Komunikaci čeká velká inventura! Kdo nám s ní pomůže?


Dobře namíchané CFO Menu: Určeno ke konzumaci dne 16. 4. 2019

8. ročník výročního setkání finančních ředitelů - CFO Congress se letos uskuteční již 16. dubna v České národní bance v centru Prahy. Akce, které se pravidelně účastní na dvě stovky finančních ředitelů a členů vrcholového managementu velkých i středních firem, přináší nejen novinky v klíčových oblastech finančního řízení, ale především možnost otevřené diskuse a vzájemného sdílení praktických poznatků.


Komunikační oddělení čeká letos velká inventura

Jedinečnou příležitost ověřit si správnost svých přístupů k marketingu a komunikaci dostanou 29. května 2019 účastníci Communication Summitu v novém prostoru DOX+ v Praze. Pořádající společnost Blue Events totiž jako hlavního řečníka pozvala jednoho z největších světových znalců toho, jak komunikace funguje a jak zlepšit její výsledky.


CIO Agenda 2018: Nezavírejte své ajťáky do sklepa!

Vztah managementu k IT by měl být nastavený tak, aby se firma nedělila na „my“ a „oni“. Za případná selhání systému nenesou odpovědnost jen IT manažeři. Je na top managementu a následně celé firmě, aby se zapojili do prevence bezpečnostních rizik. Takové je poselství konference CIO Agenda 2018 zaměřené na business continuity v digitální době, na níž se 10. října sešlo v KC City v Praze 150 účastníků. Přinesla řadu praktických příkladů a zkušeností efektivní spolupráce IT a dalších týmů při podpoře úspěšného chodu společnosti.


Jak budoucnost televize vidí její diváci a zadavatelé reklamy?

Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam jak pro diváky, tak pro zadavatele reklamy. Odborníci z Česka i zahraničí v čele s Nickem Northem z BBC budou 25. října 2018 na konferenci Future of TV diskutovat o budoucnosti tohoto média z pohledu diváků, tvůrců obsahu, zadavatelů reklamy i stratégů mediální komunikace.


Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout svůj díl odpovědnosti za náladu ve společnosti, obzvlášť ve společnosti názorově polarizované, zaplavované „alternativními fakty“ a fake-news. Takové myšlenky přinesl čtvrtý ročník konference Brand Management, které se v Cubex Centru Praha zúčastnilo 350 manažerů značek.


Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o komerční přežití jejich firmy v nových časech