Aktuálně

Co vám vzkazuje Les Binet

Informační přínos i celková organizaci letošního Communication Summit 2019 hodnotili účastníci jako ještě lepší, než v loňském roce. Nejlepší z řečníků byl přitom jednoznačně Les Binet.


Jak přetavit Big Data na úspěch?

Big Data už dávno nejsou jen Big Buzzword…. 25. 9. 2019 se proto v Národní technické knihovně v Praze 6 sejdeme již popáté na výroční konferenci Primetime for…Big Data 2019.


Hledáte dokonalého obchodníka? Hledejte tým!

Koncem května se v prostorách České národní banky uskutečnila konference Sales Management 2019, vůbec první setkání, více než 140 obchodních ředitelů, šéfů prodeje a Key Account manažerů z řad špičkových firem na českém trhu. Hlavním tématem byla otázka dobře fungujících obchodních týmů.


Konference Brand Management 2019 zveřejnila téma

Letos je u českých marketérů více než kdy dříve patrný zájem o efektivitu. Vychází jim přitom vstříc i konference Brand Management 2019, která proběhne 2. října v Cubex Centru Praha.


Koho potkáte na Communication Summitu?

Už tři sta účastníků z top firem se registrovalo na Communication Summit 2019. Koná se bezmála za tři týdny, přesněji 29. května, v prostoru DOX+.


Květen v Blue Events: jedeme na plné obrátky!

Startujeme nový projekt – výroční setkání šéfů prodeje z různých odvětví pod značkou Sales Management 2019 (22. 5. 2019, detaily viz www.sales-forum.cz ). Současně jsme ve vrcholné fázi příprav Communication Summitu 2019 (29. 5. 2019; www.communicationsummit.cz). Letos je toto vrcholové setkání manažerů marketingu a komunikace věnováno velké inventuře toho, co (ne)funguje.


Květen v Blue Events: jedeme na plné obrátky!

Startujeme nový projekt – výroční setkání šéfů prodeje z různých odvětví pod značkou Sales Management 2019 (22. 5. 2019, detaily viz www.sales-forum.cz ). Současně jsme ve vrcholné fázi příprav Communication Summitu 2019 (29. 5. 2019; www.communicationsummit.cz). Letos je toto vrcholové setkání manažerů marketingu a komunikace věnováno velké inventuře toho, co (ne)funguje.


Technologie, nákup a komunikace. To jsou největší výzvy současnosti pro finanční ředitele, shodli se účastníci CFO Congressu 2019

Více než dvě stě finančních ředitelů se minulý týden sešlo již po osmé na konferenci CFO Congress 2019, kterou pořádala společnost Blue Events s podporou řady partnerů a s odborným garantem společností Deloitte. V prostorách České národní banky se mluvilo zejména o výzvách, které pro šéfy finančních oddělení napříč podnikatelskými sektory představuje umělá inteligence, aktuální nedostatek kvalitních zaměstnanců nebo třeba Brexit.


S velkou inventurou vám pomůže Les Binet osobně!

Lidé nejen z marketingu zřídka mluví o tom, co nefunguje. Spíše se rádi chlubí úspěchy…přitom z chyb se toho můžeme tolik naučit!


Sales Management 2019: Nové vrcholové setkání pro šéfy prodeje

Prodej je jednou z hlavních činností každé firmy a obchodní ředitel je významný člen top managementu. Je proto logické, že Blue Events zařazují do portfolia svých vrcholových setkání pro manažery s vizitkou obsahující písmeno „C“ (CEO, CFO, CIO, CMO, CPO…) nový projekt – konferenci Sales Management 2019, která se uskuteční v České národní bance 22. 5. 2019.


Communication Summit zveřejnil program

Komunikaci čeká velká inventura! Kdo nám s ní pomůže?


Dobře namíchané CFO Menu: Určeno ke konzumaci dne 16. 4. 2019

8. ročník výročního setkání finančních ředitelů - CFO Congress se letos uskuteční již 16. dubna v České národní bance v centru Prahy. Akce, které se pravidelně účastní na dvě stovky finančních ředitelů a členů vrcholového managementu velkých i středních firem, přináší nejen novinky v klíčových oblastech finančního řízení, ale především možnost otevřené diskuse a vzájemného sdílení praktických poznatků.


Komunikační oddělení čeká letos velká inventura

Jedinečnou příležitost ověřit si správnost svých přístupů k marketingu a komunikaci dostanou 29. května 2019 účastníci Communication Summitu v novém prostoru DOX+ v Praze. Pořádající společnost Blue Events totiž jako hlavního řečníka pozvala jednoho z největších světových znalců toho, jak komunikace funguje a jak zlepšit její výsledky.


CIO Agenda 2018: Nezavírejte své ajťáky do sklepa!

Vztah managementu k IT by měl být nastavený tak, aby se firma nedělila na „my“ a „oni“. Za případná selhání systému nenesou odpovědnost jen IT manažeři. Je na top managementu a následně celé firmě, aby se zapojili do prevence bezpečnostních rizik. Takové je poselství konference CIO Agenda 2018 zaměřené na business continuity v digitální době, na níž se 10. října sešlo v KC City v Praze 150 účastníků. Přinesla řadu praktických příkladů a zkušeností efektivní spolupráce IT a dalších týmů při podpoře úspěšného chodu společnosti.


Jak budoucnost televize vidí její diváci a zadavatelé reklamy?

Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam jak pro diváky, tak pro zadavatele reklamy. Odborníci z Česka i zahraničí v čele s Nickem Northem z BBC budou 25. října 2018 na konferenci Future of TV diskutovat o budoucnosti tohoto média z pohledu diváků, tvůrců obsahu, zadavatelů reklamy i stratégů mediální komunikace.


Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout svůj díl odpovědnosti za náladu ve společnosti, obzvlášť ve společnosti názorově polarizované, zaplavované „alternativními fakty“ a fake-news. Takové myšlenky přinesl čtvrtý ročník konference Brand Management, které se v Cubex Centru Praha zúčastnilo 350 manažerů značek.


Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o komerční přežití jejich firmy v nových časech


CIO Agenda 2018: Setkání všech, kteří nesou zodpovědnost za řízení rizik

10. října 2018 se v konferenčním centru KC City v Praze 4 sejdou nejen šéfové IT, ale i top manažeři, kteří si uvědomují, že digitální doba přináší nejen nové příležitosti, ale bohužel i rizika. Jak se jim bránit a jak zabezpečit hladký chod organizace poradí dvacítka špičkových řečníků a panelistů – zástupců úspěšných firem i dodavatelů inovativních řešení. Stane se tak na konferenci CIO Agenda 2018, kterou pořádá společnost Blue Events.


Brand Management 2018: Co udělat hned teď, aby vaše značka neztratila důvěru

Konference Brand Management 2018, největší setkání top manažerů a marketérů v ČR, představila kompletní program. Ve zbrusu novém Cubex Centru Praha vystoupí 25 českých odborníků a zástupců významných zadavatelů reklamy a klíčový zahraniční řečník Sean Pillot de Chenecey, poradce největších světových značek. Na konkrétních příkladech ukážou, jak vrátit značkám autenticitu a důvěryhodnost v post-faktické době.


Communication Summit 2018 představil smysluplné značky a smazal rozdíly mezi marketingem a PR

Může trojúhelník „značka, dobro a byznys“ opravdu fungovat? Nebo je to jen póza? O tom, jak úspěšně komunikovat, aby brand kromě společenského dopadu generoval i zisk, se mluvilo koncem května v pražském Slovanském domě na vrcholovém setkání čtyř stovek zástupců klientů a kreativních a komunikačních agentur Communication Summit 2018.


Brand Management 2018: Víme, které značky přežijí post-faktickou dobu

Současná politická a společenská atmosféra plná blábolů, manipulace i zjevných lží dopadá již také na marketing. Jak rozvíjet značky v post-faktické době, ukáže konference Brand Management 2018. Největší setkání seniorních marketérů v ČR proběhne 19. září 2018 v novém kongresovém prostoru Cubex Centrum Praha.


CFO Congress 2018: Finanční ředitelé musejí hledat nové lidi a rozvíjet talenty

Dobře namíchané menu složené z diskuze, sdílení praktických zkušeností a informací o ekonomických, právních a technologických trendech si vychutnali účastníci konference CFO Congress 2018. Tradiční celodenní setkání se konalo již posedmé, opět v prostorách Národní banky, připravila jej společnost Blue Events za podpory řady partnerů v čele s odborným garantem Deloitte.


Podívejte se, kdo jde na Communication Summit 2018

Víte, že digitální marketing je mrtvý? Zákazník ho ale naštěstí přežil a díky němu hodně získal.


Odhalení! Luxusní menu bylo z Lidlu

Je dobré se nejdřív bát, když pracujete na nové kampani. Jen tak máte šanci, že to bude pecka. Naučte se to na Communication Summitu 2018.


Železná opona opět spadla!

Naštěstí jen na slovenských mobilech. Více se dozvíte na Communication Summitu